به چه معناست مدير پروژه؟

۳۷۳ بازديد

تعريف - به چه معناست مدير پروژه؟

Image result for ‫مدير پروژه‬‎

مدير پروژه حرفه اي كه سازماندهي اعضاي تيم لازم و متخصص در تسهيل، گزارش و تجزيه و تحليل پروژه تحت نظارت يك مدير پروژه است. اين موقعيت نياز به مسئوليت بزرگ و مديريت زمان مناسب به اين دليل كه كار مستلزم نظارت مستمر و كنترل همه متغيرهاي پروژه مي باشد. نقش مدير پروژه اين است كه نه تنها به اطمينان حاصل شود كه اين پروژه در زمان و بودجه به پايان رسيد، اما همچنين ممكن است شامل به دست آوردن قراردادهاي تر است.

Techopedia توضيح مي دهد مدير پروژه به عنوان يك مدير پروژه نياز به مهارت هاي قوي اجرايي اداري، و همچنين به عنوان تجربه در بودجه مالي و گزارش. در اينجا برخي از وظايف و مسئوليت هاي مورد نياز يك مدير پروژه عبارتند از: برنامه ريزي بودجه مالي لازم براي اين پروژه هماهنگي با / اعضاي تيم خود را اغلب براي به روز رساني در رابطه با كار در حال پيشرفت نظارت بر پيشرفت پروژه و تصديق پيشنهادات تيم نظارت اعضاي تيم و تضمين اين كه دستورالعمل را برآورده شروع پروژه يا قرارداد و كار تا زماني كه پروژه به اتمام است بحث در مورد به روز رساني با مقامات ارشد و مشتري اگر همه از اين براي تلفن هاي موبايل بيش از حد مانند يك مدير پروژه، آن را به دليل بسته به نوع سازمان، مدير پروژه تنها نام ديگري براي مدير پروژه است.

در شركت هاي ديگر، مدير پروژه است شبيه به يك منشي فوق العاده كه آيا بيشتر از كار را براي مدير پروژه در سطح كاركنان، اجازه مي دهد مدير پروژه براي وقت خود را صرف برقراري ارتباط با مديران سطح بالاتر و ساير ذينفعان در مورد پروژه.
كلمات كليدي مرتبط: كارشناس/مدير روابط عمومي , حقوق يك پرستار دهكده المپيك خيلي عالي , استخدام بازارياب تهران , شغل معلم خصوصي استان لرستان , استخدام حسابدار تهران , استخدام لوله كش در منطقه 17 داراي گواهينامه , متخصص فوريت هاي پزشكي , راننده تمام وقت در منطقه 6 , مجري راديو و تلويزيون , ميدان امام خميني منشي تلفني داراي گواهينامه ,

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.